Khamis, 4 Oktober 2012

sabar wahai hati

hidup ini sangat menyedihkan.. x de semangat nak teruskan kehidupan setiap hari hanya yang mampu difikirkan biar la ajal menjemput izrail, aku menunggu mu kubur, aku bersedia memasuki mu aku lagi rasa bersyukur untuk mati berbanding hidup untuk apa hidup, untuk rasa derita kesian pada hatiku.. x tertanggung menanggung rasa aku dah pun berusaha untuk mengembirakan hati aku cuba untuk redha atas semua musibah pujuk diri untuk tidak memikirkan apa yg berlaku namun aku tewas selagi nyawa masih bernafas mana mungkin untuk aku tidak memikirkan musibah dan nasib malang ini tapi..setiap kali juga air mata akan menitis dadaku terasa berat fizikal ku lemah aku cuba untuk bersangka baik dengan tuhan untuk tidak membiarkan syaitan membisikkan kata-katanya sabarlah wahai hatiku..tuanmu ini kesian pada mu..tapi dia x mampu berbuat apa-apa kerana ia adalah takdir dari tuhanmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan